Kuidas koduleht 10 minutiga usaldusväärseks muuta
Kuidas koduleht 10 minutiga usaldusväärseks muuta
Päringute tegemise esimene eeldus on see, et su koduleht ja seeläbi sinu ettevõte on usaldusväärsed. Sa tahad ise ka ju nende käest osta, kes teavad, mida nad teevad ja suudavad seda sulle tõestada.
Klientide usalduse võitmiseks ei ole palju vaja teha. Loe meie nõuandeid ja näed ise, kui lihtne on oma veebileht konkurentide omadest paremaks muuta.
Tutvusta oma meeskonda
Me ei väsi rõhutamast piltidega meeskonnakirjelduse olulisust. Päris inimesed oma päris naeratustega annavad kliendile kindluse, et temaga tegelevad sõbralikud ja toredad inimesed.
Meie soovituseks on iga võtmeinimese kohta ka paar lõiku kirjutada. See peaks tutvustama töötajat kui spetsialisti, aga ka inimest, kellel on huvid ja tegemised ka väljaspool tööd.
Näita, kes su kliendid on
Kui su klientide ring on suur, vali välja 5 – 10 tugevamat ja tuntumat brändi. Kui need vinged ettevõtted sind usaldavad, siis peab su toode või teenus kindlasti midagi väärt olema.
Tagasiside
Kindlasti lisa tagasiside andjast ka foto ning ametikoht. Suvaline Mari, 38 tagasiside ei veena kedagi. Ikka pilt, nimi ja ametikoht peavad juures olem
Kirjelda töö käiku ja toote päritolu
Numbrid, numbrid, numbrid!
… aastat kogemust
… rahulolevat klienti
… õnnelikku töötajat
… m2 värvitud detaile
… tonni terast
Pane kirja nii kõige tähtsamad, kui väikse vimkaga arvud, mis lugeja usalduse kasvatamise kõrval ta ka muigama panevad. Kui veebi külastajal tuju paremaks läheb, teeb ta päringu ka. Aga muidugi – usaldus ikka kõigepealt.
Näita töötingimusi
Kui vähegi võimalik, tee hinnad avalikuks
Lisa kodukale toodete sertifikaadid
Pea blogi / kirjuta uudiseid
Jaga tasuta teavet asjalike blogipostituste näol, mis NB! ei ole kirjutatud Google’ile, vaid inimestele nende harimiseks. Google saab ülepaisutatud märksõnadega postituste trikkidest aru ja seda sa küll ei taha.
Muidugi, samas sul ON vaja Google’ile meeldida ja selleks on kõige parem nipp seesama väärtusliku sisu kirjutamine (kasutades mõistlikul hulgal vajalikke märksõnu), blogis avaldamine ning sotsiaalmeedias levitamine. Aga kliendid peavad tahtma su postitusi lugeda ehk need peavad olema huvitavad. Me teame, et kõlame nagu papagoid, aga veelkord: huvitavad!
Kui postitust loetakse piisavalt kaua, arvab Google, et see on väärt kraam ja tõstab selle otsingutulemustes ülespoole. Väike nipp – pane blogipostituse sisse lühike video ja sa tõstad sellega lehel veedetud aega oluliselt.
Tõsi, väärtusliku sisu loome võtab rohkem aega, kui pealkirjas lubatud 10 minutit. Kuid lubame, et kulutatud aeg ning raha tasuvad end kuhjaga ära.
Tehtud tööd
Kasuks tuleb lühikirjeldus iga referentsi kohta.
Hoia kindlasti lehte värskena.
Garantii
Pea meeles, et kliendil on palju hirme ja kui sa suudad need maha võtta, saadab sind edu.
Päringute tegemise esimene eeldus on see, et su koduleht ja seeläbi sinu ettevõte on usaldusväärsed. Sa tahad ise ka ju nende käest osta, kes teavad, mida nad teevad ja suudavad seda sulle tõestada.
Klientide usalduse võitmiseks ei ole palju vaja teha. Loe meie nõuandeid ja näed ise, kui lihtne on oma veebileht konkurentide omadest paremaks muuta.
Tutvusta oma meeskonda
Me ei väsi rõhutamast piltidega meeskonnakirjelduse olulisust. Päris inimesed oma päris naeratustega annavad kliendile kindluse, et temaga tegelevad sõbralikud ja toredad inimesed.
Meie soovituseks on iga võtmeinimese kohta ka paar lõiku kirjutada. See peaks tutvustama töötajat kui spetsialisti, aga ka inimest, kellel on huvid ja tegemised ka väljaspool tööd.
Näita, kes su kliendid on
Kui su klientide ring on suur, vali välja 5 – 10 tugevamat ja tuntumat brändi. Kui need vinged ettevõtted sind usaldavad, siis peab su toode või teenus kindlasti midagi väärt olema.
Tagasiside
Kindlasti lisa tagasiside andjast ka foto ning ametikoht. Suvaline Mari, 38 tagasiside ei veena kedagi. Ikka pilt, nimi ja ametikoht peavad juures olem
Kirjelda töö käiku ja toote päritolu
Numbrid, numbrid, numbrid!
… aastat kogemust
… rahulolevat klienti
… õnnelikku töötajat
… m2 värvitud detaile
… tonni terast
Pane kirja nii kõige tähtsamad, kui väikse vimkaga arvud, mis lugeja usalduse kasvatamise kõrval ta ka muigama panevad. Kui veebi külastajal tuju paremaks läheb, teeb ta päringu ka. Aga muidugi – usaldus ikka kõigepealt.
Näita töötingimusi
Kui vähegi võimalik, tee hinnad avalikuks
Lisa kodukale toodete sertifikaadid
Pea blogi / kirjuta uudiseid
Jaga tasuta teavet asjalike blogipostituste näol, mis NB! ei ole kirjutatud Google’ile, vaid inimestele nende harimiseks. Google saab ülepaisutatud märksõnadega postituste trikkidest aru ja seda sa küll ei taha.
Muidugi, samas sul ON vaja Google’ile meeldida ja selleks on kõige parem nipp seesama väärtusliku sisu kirjutamine (kasutades mõistlikul hulgal vajalikke märksõnu), blogis avaldamine ning sotsiaalmeedias levitamine. Aga kliendid peavad tahtma su postitusi lugeda ehk need peavad olema huvitavad. Me teame, et kõlame nagu papagoid, aga veelkord: huvitavad!
Kui postitust loetakse piisavalt kaua, arvab Google, et see on väärt kraam ja tõstab selle otsingutulemustes ülespoole. Väike nipp – pane blogipostituse sisse lühike video ja sa tõstad sellega lehel veedetud aega oluliselt.
Tõsi, väärtusliku sisu loome võtab rohkem aega, kui pealkirjas lubatud 10 minutit. Kuid lubame, et kulutatud aeg ning raha tasuvad end kuhjaga ära.
Tehtud tööd
Kasuks tuleb lühikirjeldus iga referentsi kohta.
Hoia kindlasti lehte värskena.
Garantii
Pea meeles, et kliendil on palju hirme ja kui sa suudad need maha võtta, saadab sind edu.
Suhtleme…
Helistame, kirjutame, saame kokku või teeme Skype’i?
Noored mehed tahavad maailma muuta
Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.
Kõik algas Steve Jobs’ist
Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR – Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.
Kinnisvaraturg vedas alt
8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.
Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised
Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.
SOOVITAME RAAMATUID
- Eric Ries – “Nutikas Idufirma”
- Peter Thiel – “Nullist üheni”
- Richard Koch – “80:20 printsiip”
- Dale Carnegie – “Kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi?
- Jonah Berger – “Läbilöök”
Avar Agentuuri filosoofia
Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.
Suhtleme…
Helistame, kirjutame, saame kokku või teeme Skype’i?
Noored mehed tahavad maailma muuta
Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.
Kõik algas Steve Jobs’ist
Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR – Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.
Kinnisvaraturg vedas alt
8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.
Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised
Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.
SOOVITAME RAAMATUID
- Eric Ries – “Nutikas Idufirma”
- Peter Thiel – “Nullist üheni”
- Richard Koch – “80:20 printsiip”
- Dale Carnegie – “Kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi?
- Jonah Berger – “Läbilöök”
Avar Agentuuri filosoofia
Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.
Suhtleme…
Helistame, kirjutame, saame kokku või teeme Skype’i?
Noored mehed tahavad maailma muuta
Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.
Kõik algas Steve Jobs’ist
Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR – Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.
Kinnisvaraturg vedas alt
8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.
Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised
Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.
SOOVITAME RAAMATUID
- Eric Ries – “Nutikas Idufirma”
- Peter Thiel – “Nullist üheni”
- Richard Koch – “80:20 printsiip”
- Dale Carnegie – “Kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi?
- Jonah Berger – “Läbilöök”
Avar Agentuuri filosoofia
Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.