Suurenda nende 9 sammu abil eksporti
Suurenda nende 9 sammu abil eksporti
Kes on sinu ideaalne klient?
Mõista oma ideaalset klienti
Uuri järele, kus su klient liigub?
Püüa ta kinni
Selleks loo koostöös copywriteri ja tõlgiga oma kliendigrupile suunatud sisuturundusartiklid, mida sa levitad ja reklaamid Google ´ s, Facebookis, ajakirjades või mujal. Anna talle väärtusliku infot ning hari teda. Sellega kujundad endale eksperdi maine ning kelle käest siis veel osta, kui mitte ekspertidelt, eks ole?
Artiklite kirjutamisel mõtle sellele, kuidas sinu toode või teenus kliendi elu päriselt paremaks teeb. Näiteks kasuta pealkirjades topeltkasu: „X aitab suurendada päringute arvu, et saaksid oma kliente valida“.
Rõhutame, et pealkirjadele on vaja suurt tähelepanu pöörata, sest kas sa kujutad ette kedagi lugemas artiklit, mille pealkirja ta pole isegi mitte märganud. Aga küllap su copywriter juba oskab sind selles osas aidata.
Varusta kõik postitused ja veebilehed müügiüleskutsega
Kas su koduleht on ikka professionaalne ja tekitab usaldust?
Loe meie nõuandeid, kuidas oma veebileht usaldusväärseks muuta.
Lisa oma veebilehele ostuprotsessi kirjeldus
Esiteks – see protsess peab päriselt ka lihtne olema. Vaata üle oma päringuvormid ja muud kontakti võtmise võimalused.
Teiseks – kirjelda ostuprotsess eraldi blogipostituses ning mõnel veebi alamlehel kindlasti lahti. Näita kliendile samm-sammult, kuidas tema idee või soov realiseerub. Tee koostöö võimalikult lihtsaks.
Tõlgi koduleht inglise või sihtriigi keelde
Mõõda!
Ära unusta, et see on alles algus. Katseta, eksi, proovi, ühesõnaga uuri välja, mis töötab ja mis ei tööta. Mis ühel turul töötab, töötab suure tõenäosusega ka järgmisel.
Võimsaid ekspordinumbreid sulle!
Kes on sinu ideaalne klient?
Mõista oma ideaalset klienti
Uuri järele, kus su klient liigub?
Püüa ta kinni
Selleks loo koostöös copywriteri ja tõlgiga oma kliendigrupile suunatud sisuturundusartiklid, mida sa levitad ja reklaamid Google ´ s, Facebookis, ajakirjades või mujal. Anna talle väärtusliku infot ning hari teda. Sellega kujundad endale eksperdi maine ning kelle käest siis veel osta, kui mitte ekspertidelt, eks ole?
Artiklite kirjutamisel mõtle sellele, kuidas sinu toode või teenus kliendi elu päriselt paremaks teeb. Näiteks kasuta pealkirjades topeltkasu: „X aitab suurendada päringute arvu, et saaksid oma kliente valida“.
Rõhutame, et pealkirjadele on vaja suurt tähelepanu pöörata, sest kas sa kujutad ette kedagi lugemas artiklit, mille pealkirja ta pole isegi mitte märganud. Aga küllap su copywriter juba oskab sind selles osas aidata.
Varusta kõik postitused ja veebilehed müügiüleskutsega
Kas su koduleht on ikka professionaalne ja tekitab usaldust?
Loe meie nõuandeid, kuidas oma veebileht usaldusväärseks muuta.
Lisa oma veebilehele ostuprotsessi kirjeldus
Esiteks – see protsess peab päriselt ka lihtne olema. Vaata üle oma päringuvormid ja muud kontakti võtmise võimalused.
Teiseks – kirjelda ostuprotsess eraldi blogipostituses ning mõnel veebi alamlehel kindlasti lahti. Näita kliendile samm-sammult, kuidas tema idee või soov realiseerub. Tee koostöö võimalikult lihtsaks.
Tõlgi koduleht inglise või sihtriigi keelde
Mõõda!
Ära unusta, et see on alles algus. Katseta, eksi, proovi, ühesõnaga uuri välja, mis töötab ja mis ei tööta. Mis ühel turul töötab, töötab suure tõenäosusega ka järgmisel.
Võimsaid ekspordinumbreid sulle!
Suhtleme…
Helistame, kirjutame, saame kokku või teeme Skype’i?
Noored mehed tahavad maailma muuta
Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.
Kõik algas Steve Jobs’ist
Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR – Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.
Kinnisvaraturg vedas alt
8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.
Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised
Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.
SOOVITAME RAAMATUID
- Eric Ries – “Nutikas Idufirma”
- Peter Thiel – “Nullist üheni”
- Richard Koch – “80:20 printsiip”
- Dale Carnegie – “Kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi?
- Jonah Berger – “Läbilöök”
Avar Agentuuri filosoofia
Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.
Suhtleme…
Helistame, kirjutame, saame kokku või teeme Skype’i?
Noored mehed tahavad maailma muuta
Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.
Kõik algas Steve Jobs’ist
Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!” Nii soovib ka AVAR – Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.
Kinnisvaraturg vedas alt
8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.
Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised
Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.
SOOVITAME RAAMATUID
- Eric Ries – “Nutikas Idufirma”
- Peter Thiel – “Nullist üheni”
- Richard Koch – “80:20 printsiip”
- Dale Carnegie – “Kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi?
- Jonah Berger – “Läbilöök”
Avar Agentuuri filosoofia
Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.
Suhtleme…
Helistame, kirjutame, saame kokku või teeme Skype’i?
Noored mehed tahavad maailma muuta
Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.
Kõik algas Steve Jobs’ist
Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR – Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.
Kinnisvaraturg vedas alt
8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.
Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised
Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.
SOOVITAME RAAMATUID
- Eric Ries – “Nutikas Idufirma”
- Peter Thiel – “Nullist üheni”
- Richard Koch – “80:20 printsiip”
- Dale Carnegie – “Kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi?
- Jonah Berger – “Läbilöök”
Avar Agentuuri filosoofia
Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.