fbpx

Kuidas leidsime virtuaaltuuri abil mitmetele VMT Tehased AS probleemidele lahendused?

Kuidas leidsime virtuaaltuuri abil mitmetele VMT Tehased AS probleemidele lahendused?

VMT Tehased AS on küpses eas, 25 aastase kogemusega teraskonstruktsioonide projekteerimise, disainimise ja tootmisega tegelev ettevõte, kes tegutseb peamiselt Viljandimaal ning ekspordib nii Soome, Rootsi kui ka Norra.

Meie poole pöördus värskelt tehase tegevjuhiks määratud, ambitsioonikas ja innovatsioonile avatud Rainer Kütt mõningate probleemidega, milleks olid:

PARTNERITE USALDUST ON KEERULINE VÕITA

“Potentsiaalsed kliendid ja partnerid küsisid pidevalt meie tehase erinevate osakondade, võimekuse või tehnika kohta ning küsimustele vastamine nõudis aega ja vähendas meie produktiivsust. Tahtsime keskenduda olulisele, seega hakkasime otsima lahendust, mille saame lisada koduleheküljele või saata kliendile, et ta saaks meist selge ülevaate.


Tihti arvati, et oleme lihtsalt põlvel nokitsejad, kuna klient ei saanud veebis korralikku ülevaadet. Esimene mõte oli teha promovideo, aga selline on ju igal teisel juba olemas.
Samuti tahtsime välispartneritega suhestumisel eristuda ja meelde jääda.
AVAR 360-kraadi interaktiivsest tutvustusest sai suurepärane lahendus meie probleemidele.”

VAJAME TÖÖRIISTA MUUDATUSTE PLANEERIMISEKS

“Kui meie tehasel on 4 erinevat osakonda ning koosolekul on vaja masinate paiknemist ja inimeste töövoogu planeerida, siis on äärmiselt tüütu seletada inimestele käte ja jalgade abil, kuidas miskit võiks ümber paigutada.

Nägime Avari lahenduses enda jaoks võimalust koosolekul projektoriga kogu tehas suurele ekraanile kuvada ja seal muudatusi mugavalt planeerida, erinevate osakondade vahel mugavalt navigeerides.
Lisaks on AVARI lahendusega kaasas nö. “virtuaalne mõõdulint”, mille abil saame mõõdud 99% täpsusega kätte ilma füüsilise lindiga kohale minemata.”

TAHTSIME JÄÄDVUSTADA TEHASE HETKEOLUKORRA

Kindlasti oli Avari lahenduse puhul kohe alguses mõtteis ka see, et saame oma tehase hetkeolukorra jäädvustada ning aastaid hiljem on võimalik arengut oma silmaga näha.
Kui promovideo oleks meie tehase hetkeolukorra küll jäädvustanud, ei saaks me sellega siiski tehase erinevate osade arengut niivõrd detailselt võrrelda, kui seda saab teha Avari lahenduse abil.”

KOOSTÖÖ AVARIGA

Koostöö Avar Agentuuriga on olnud väga positiivne.

Pärast kontakteerumist oldi kokkulepitud ajal kohal ning pärast objektiga tutvumist sai paika pandud edasine tegevusplaan. Kõik toimus täpselt plaanipäraselt.

Kui küsida meilt, mis väärtust me saanud oleme, siis neid punkte ei jõuagi kõiki nimetada.

Mõned, aga tooksin välja küll:

  1. Saame oma klientidele interaktiivselt tutvustada tootmisvõimalusi ning nad ei pea kaugelt (Soome, Rootsi, Norra) kohale sõitma.
  2. Turunduse jaoks kvaliteetsed video ja pildimaterjalid.
  3. Oleme nüüd Google Street View’s ja Google otsingus rohkem nähtavad
  4.  Saame hinnata seadmete paiknemise loogikat reaalsete vaadete pealt.
VMT Tehased AS on küpses eas, 25 aastase kogemusega teraskonstruktsioonide projekteerimise, disainimise ja tootmisega tegelev ettevõte, kes tegutseb peamiselt Viljandimaal ning ekspordib nii Soome, Rootsi kui ka Norra.

Meie poole pöördus värskelt tehase tegevjuhiks määratud, ambitsioonikas ja innovatsioonile avatud Rainer Kütt mõningate probleemidega, milleks olid:

PARTNERITE USALDUST ON KEERULINE VÕITA

“Potentsiaalsed kliendid ja partnerid küsisid pidevalt meie tehase erinevate osakondade, võimekuse või tehnika kohta ning küsimustele vastamine nõudis aega ja vähendas meie produktiivsust. Tahtsime keskenduda olulisele, seega hakkasime otsima lahendust, mille saame lisada koduleheküljele või saata kliendile, et ta saaks meist selge ülevaate.


Tihti arvati, et oleme lihtsalt põlvel nokitsejad, kuna klient ei saanud veebis korralikku ülevaadet. Esimene mõte oli teha promovideo, aga selline on ju igal teisel juba olemas.
Samuti tahtsime välispartneritega suhestumisel eristuda ja meelde jääda.
AVAR 360-kraadi interaktiivsest tutvustusest sai suurepärane lahendus meie probleemidele.”

VAJAME TÖÖRIISTA MUUDATUSTE PLANEERIMISEKS

“Kui meie tehasel on 4 erinevat osakonda ning koosolekul on vaja masinate paiknemist ja inimeste töövoogu planeerida, siis on äärmiselt tüütu seletada inimestele käte ja jalgade abil, kuidas miskit võiks ümber paigutada.

Nägime Avari lahenduses enda jaoks võimalust koosolekul projektoriga kogu tehas suurele ekraanile kuvada ja seal muudatusi mugavalt planeerida, erinevate osakondade vahel mugavalt navigeerides.
Lisaks on AVARI lahendusega kaasas nö. “virtuaalne mõõdulint”, mille abil saame mõõdud 99% täpsusega kätte ilma füüsilise lindiga kohale minemata.”

TAHTSIME JÄÄDVUSTADA TEHASE HETKEOLUKORRA

Kindlasti oli Avari lahenduse puhul kohe alguses mõtteis ka see, et saame oma tehase hetkeolukorra jäädvustada ning aastaid hiljem on võimalik arengut oma silmaga näha.
Kui promovideo oleks meie tehase hetkeolukorra küll jäädvustanud, ei saaks me sellega siiski tehase erinevate osade arengut niivõrd detailselt võrrelda, kui seda saab teha Avari lahenduse abil.”

KOOSTÖÖ AVARIGA

Koostöö Avar Agentuuriga on olnud väga positiivne.

Pärast kontakteerumist oldi kokkulepitud ajal kohal ning pärast objektiga tutvumist sai paika pandud edasine tegevusplaan. Kõik toimus täpselt plaanipäraselt.

Kui küsida meilt, mis väärtust me saanud oleme, siis neid punkte ei jõuagi kõiki nimetada.

Mõned, aga tooksin välja küll:

  1. Saame oma klientidele interaktiivselt tutvustada tootmisvõimalusi ning nad ei pea kaugelt (Soome, Rootsi, Norra) kohale sõitma.
  2. Turunduse jaoks kvaliteetsed video ja pildimaterjalid.
  3. Oleme nüüd Google Street View’s ja Google otsingus rohkem nähtavad
  4.  Saame hinnata seadmete paiknemise loogikat reaalsete vaadete pealt.
VMT Tehased AS on küpses eas, 25 aastase kogemusega teraskonstruktsioonide projekteerimise, disainimise ja tootmisega tegelev ettevõte, kes tegutseb peamiselt Viljandimaal ning ekspordib nii Soome, Rootsi kui ka Norra.

Meie poole pöördus värskelt tehase tegevjuhiks määratud, ambitsioonikas ja innovatsioonile avatud Rainer Kütt mõningate probleemidega, milleks olid:

PARTNERITE USALDUST ON KEERULINE VÕITA

“Potentsiaalsed kliendid ja partnerid küsisid pidevalt meie tehase erinevate osakondade, võimekuse või tehnika kohta ning küsimustele vastamine nõudis aega ja vähendas meie produktiivsust. Tahtsime keskenduda olulisele, seega hakkasime otsima lahendust, mille saame lisada koduleheküljele või saata kliendile, et ta saaks meist selge ülevaate.


Tihti arvati, et oleme lihtsalt põlvel nokitsejad, kuna klient ei saanud veebis korralikku ülevaadet. Esimene mõte oli teha promovideo, aga selline on ju igal teisel juba olemas.
Samuti tahtsime välispartneritega suhestumisel eristuda ja meelde jääda.
AVAR 360-kraadi interaktiivsest tutvustusest sai suurepärane lahendus meie probleemidele.”

VAJAME TÖÖRIISTA MUUDATUSTE PLANEERIMISEKS

“Kui meie tehasel on 4 erinevat osakonda ning koosolekul on vaja masinate paiknemist ja inimeste töövoogu planeerida, siis on äärmiselt tüütu seletada inimestele käte ja jalgade abil, kuidas miskit võiks ümber paigutada.

Nägime Avari lahenduses enda jaoks võimalust koosolekul projektoriga kogu tehas suurele ekraanile kuvada ja seal muudatusi mugavalt planeerida, erinevate osakondade vahel mugavalt navigeerides.
Lisaks on AVARI lahendusega kaasas nö. “virtuaalne mõõdulint”, mille abil saame mõõdud 99% täpsusega kätte ilma füüsilise lindiga kohale minemata.”

TAHTSIME JÄÄDVUSTADA TEHASE HETKEOLUKORRA

Kindlasti oli Avari lahenduse puhul kohe alguses mõtteis ka see, et saame oma tehase hetkeolukorra jäädvustada ning aastaid hiljem on võimalik arengut oma silmaga näha.
Kui promovideo oleks meie tehase hetkeolukorra küll jäädvustanud, ei saaks me sellega siiski tehase erinevate osade arengut niivõrd detailselt võrrelda, kui seda saab teha Avari lahenduse abil.”

KOOSTÖÖ AVARIGA

Koostöö Avar Agentuuriga on olnud väga positiivne.

Pärast kontakteerumist oldi kokkulepitud ajal kohal ning pärast objektiga tutvumist sai paika pandud edasine tegevusplaan. Kõik toimus täpselt plaanipäraselt.

Kui küsida meilt, mis väärtust me saanud oleme, siis neid punkte ei jõuagi kõiki nimetada.

Mõned, aga tooksin välja küll:

  1. Saame oma klientidele interaktiivselt tutvustada tootmisvõimalusi ning nad ei pea kaugelt (Soome, Rootsi, Norra) kohale sõitma.
  2. Turunduse jaoks kvaliteetsed video ja pildimaterjalid.
  3. Oleme nüüd Google Street View’s ja Google otsingus rohkem nähtavad
  4.  Saame hinnata seadmete paiknemise loogikat reaalsete vaadete pealt.
VMT Tehased AS on küpses eas, 25 aastase kogemusega teraskonstruktsioonide projekteerimise, disainimise ja tootmisega tegelev ettevõte, kes tegutseb peamiselt Viljandimaal ning ekspordib nii Soome, Rootsi kui ka Norra.

Meie poole pöördus värskelt tehase tegevjuhiks määratud, ambitsioonikas ja innovatsioonile avatud Rainer Kütt mõningate probleemidega, milleks olid:

PARTNERITE USALDUST ON KEERULINE VÕITA

“Potentsiaalsed kliendid ja partnerid küsisid pidevalt meie tehase erinevate osakondade, võimekuse või tehnika kohta ning küsimustele vastamine nõudis aega ja vähendas meie produktiivsust. Tahtsime keskenduda olulisele, seega hakkasime otsima lahendust, mille saame lisada koduleheküljele või saata kliendile, et ta saaks meist selge ülevaate.


Tihti arvati, et oleme lihtsalt põlvel nokitsejad, kuna klient ei saanud veebis korralikku ülevaadet. Esimene mõte oli teha promovideo, aga selline on ju igal teisel juba olemas.
Samuti tahtsime välispartneritega suhestumisel eristuda ja meelde jääda.
AVAR 360-kraadi interaktiivsest tutvustusest sai suurepärane lahendus meie probleemidele.”

VAJAME TÖÖRIISTA MUUDATUSTE PLANEERIMISEKS

“Kui meie tehasel on 4 erinevat osakonda ning koosolekul on vaja masinate paiknemist ja inimeste töövoogu planeerida, siis on äärmiselt tüütu seletada inimestele käte ja jalgade abil, kuidas miskit võiks ümber paigutada.

Nägime Avari lahenduses enda jaoks võimalust koosolekul projektoriga kogu tehas suurele ekraanile kuvada ja seal muudatusi mugavalt planeerida, erinevate osakondade vahel mugavalt navigeerides.
Lisaks on AVARI lahendusega kaasas nö. “virtuaalne mõõdulint”, mille abil saame mõõdud 99% täpsusega kätte ilma füüsilise lindiga kohale minemata.”

TAHTSIME JÄÄDVUSTADA TEHASE HETKEOLUKORRA

Kindlasti oli Avari lahenduse puhul kohe alguses mõtteis ka see, et saame oma tehase hetkeolukorra jäädvustada ning aastaid hiljem on võimalik arengut oma silmaga näha.
Kui promovideo oleks meie tehase hetkeolukorra küll jäädvustanud, ei saaks me sellega siiski tehase erinevate osade arengut niivõrd detailselt võrrelda, kui seda saab teha Avari lahenduse abil.”

KOOSTÖÖ AVARIGA

Koostöö Avar Agentuuriga on olnud väga positiivne.

Pärast kontakteerumist oldi kokkulepitud ajal kohal ning pärast objektiga tutvumist sai paika pandud edasine tegevusplaan. Kõik toimus täpselt plaanipäraselt.

Kui küsida meilt, mis väärtust me saanud oleme, siis neid punkte ei jõuagi kõiki nimetada.

Mõned, aga tooksin välja küll:

  1. Saame oma klientidele interaktiivselt tutvustada tootmisvõimalusi ning nad ei pea kaugelt (Soome, Rootsi, Norra) kohale sõitma.
  2. Turunduse jaoks kvaliteetsed video ja pildimaterjalid.
  3. Oleme nüüd Google Street View’s ja Google otsingus rohkem nähtavad
  4.  Saame hinnata seadmete paiknemise loogikat reaalsete vaadete pealt.

Tõstame Sinu ettevõtte usaldusväärsust!

Interaktiivsed ja kaasahaaravad 360-kraadi virtuaalsed ettevõtte tutvustused, mis annavad kliendile ettekujutuse Sinu ettevõtte tegevusest ja võimekusest.

Tõstame Sinu ettevõtte usaldusväärsust!

Interaktiivsed ja kaasahaaravad 360-kraadi virtuaalsed ettevõtte tutvustused, mis annavad kliendile ettekujutuse Sinu ettevõtte tegevusest ja võimekusest.

Suhtleme…

Helistame, kirjutame, saame kokku või teeme Skype’i?

Madis Kirsman

digistrateeg
+372 555 94 125
madis@avar.ee

MEIE TIIM

Meie lugu

Noored mehed tahavad maailma muuta

Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.

Kõik algas Steve Jobs’ist

Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR –  Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.

Kinnisvaraturg vedas alt

8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.

Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised

Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.

SOOVITAME RAAMATUID

  • Eric Ries – “Nutikas Idufirma”
  • Peter Thiel – “Nullist üheni”
  • Richard Koch – “80:20 printsiip”
  • Dale Carnegie – “Kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi?
  • Jonah Berger – “Läbilöök”

ÜRITUSED JA KOOLITUSED

  • 8. juuni – Tark Tööstus ideepäev / Smart Industry Idea hack Tallinna Tehnopolis INFO
  • 12. juuni – Digital Strategy Boost Workshop with Silvia Carter Tallinna Tehnopolis INFO
  • 7. september – Refresh 2018 – Product, Design and Front-End Conference Kultuurikatlas INFO

Avar Agentuuri filosoofia

Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.

Suhtleme…

Helistame, kirjutame, saame kokku või teeme Skype’i?

Madis Kirsman

digistrateeg
+372 555 94 125
madis@avar.ee

MEIE TIIM

Meie lugu

Noored mehed tahavad maailma muuta

Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.

Kõik algas Steve Jobs’ist

Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR –  Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.

Kinnisvaraturg vedas alt

8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.

Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised

Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.

SOOVITAME RAAMATUID

  • Eric Ries – “Nutikas Idufirma”
  • Peter Thiel – “Nullist üheni”
  • Richard Koch – “80:20 printsiip”
  • Dale Carnegie – “Kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi?
  • Jonah Berger – “Läbilöök”

ÜRITUSED JA KOOLITUSED

  • 8. juuni – Tark Tööstus ideepäev / Smart Industry Idea hack Tallinna Tehnopolis INFO
  • 12. juuni – Digital Strategy Boost Workshop with Silvia Carter Tallinna Tehnopolis INFO
  • 7. september – Refresh 2018 – Product, Design and Front-End Conference Kultuurikatlas INFO

Avar Agentuuri filosoofia

Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.

Suhtleme…

Helistame, kirjutame, saame kokku või teeme Skype’i?

Madis Kirsman

digistrateeg
+372 555 94 125
madis@avar.ee

MEIE TIIM

Meie lugu

Noored mehed tahavad maailma muuta

Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.

Kõik algas Steve Jobs’ist

Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR –  Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.

Kinnisvaraturg vedas alt

8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.

Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised

Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.

SOOVITAME RAAMATUID

  • Eric Ries – “Nutikas Idufirma”
  • Peter Thiel – “Nullist üheni”
  • Richard Koch – “80:20 printsiip”
  • Dale Carnegie – “Kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi?
  • Jonah Berger – “Läbilöök”

ÜRITUSED JA KOOLITUSED

  • 8. juuni – Tark Tööstus ideepäev / Smart Industry Idea hack Tallinna Tehnopolis INFO
  • 12. juuni – Digital Strategy Boost Workshop with Silvia Carter Tallinna Tehnopolis INFO
  • 7. september – Refresh 2018 – Product, Design and Front-End Conference Kultuurikatlas INFO

Avar Agentuuri filosoofia

Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.